Friday, July 8, 2011

SALE!!!!

SALE!!! JUALAN PENGHABISAN STOK!!!! DAPATKAN SEGERA DAN PERCUMA CRYSTAL PROGRAMMING !!!!


     

 Mixed Crystal (gms-c-mxf10)
                                                     Lilitan-20cm & Diameter-6cm
RM90.00 RM55.00

- kristal yang terdiri daripada pelbagai warna ini dapat membantu untuk menstabilkan energi pemakai agar lebih harmoni dan lebih tenang. Ia juga dapat membantu bagi bahagian-bahagian tubuh yang tidak seimbang dengan gelombang warna yang terdiri daripada warna-warna pelangi.


     

Fire Agate (gms-c-fall)
Lilitan-20cm & Diameter-6cm
 RM135.00 RM80.00

- Fire Agate dikaitkan dengan penyembuhan pada kawasan abdomen bawah atau secara meta fiziknya dengan chakra dasar atau base chakra yang merangkumi darah, tulang, otot dan sebagainya. Dapat membantu bagi kawasan perut , organ seksual, jika mengalami ketagihan akan sesuatu seperti merokok dan lain-lain. Juga membantu menaikan semangat dan tubuh yang aktif bagi yang sering kelesuan.



Fire Agate (gms-c-falla)
Lilitan-20cm & Diameter-6.5cm
 RM135.00 RM 80.00



                                                                 
                                               Amethyst (gms-c-at23)                                                     
Lilitan-22cm & Diameter-7cm
RM65.00 RM 40.00

- Amethyst dikaitkan dengan 3rd eye Chakra dan juga Crown Chakra ini dapat membantu pengaliran tenaga harmoni terutama bagi yang mengalami sakit kepala, imsomnia, arthritis, diabetes, hilangkan kesakitan, masalah sistem pengaliran tenaga tubuh, sistem endokrin, kelesuan, sistem imunisasi, asma, dan pelbagai lagi. Dikatakan juga ia dapat membantu sistem pertahanan tubuh bagi yang menjalankan kerja-kerja psikik dan sebagainya. Bagus juga untuk menjana idea-idea yang lebih kreatif dan kepelbagaian. 

Bostwana Agate (gms-c-bwa24)
Lilitan-22cm & Diameter-6.5cm
RM75.00 RM 45.00

- Bostwana Agate membantu bagi mereka yang masih tercari-cari dan dalam kekeliruan dalam apa jua yang dilakukan dalam kehidupan. Ia membantu untuk lebih fokus, minda lebih tenang dan meningkatkan kreativiti serta aktiviti minda. Ianya membantu kestabilan dan keharmonian tubuh dengan menghilangkan negativiti tubuh seterusnya mengalirkan lebih tenaga positif dan kasih sayang. Kedua minda dan emosi akan lebih stabil dan bekerja dalam peringkat yang lebih tinggi.

Chalcedony (gms-c-ch19)
Lilitan-22cm & Diameter-6.5cm
RM130.00 RM 75.00

- Chalcedony sesuai digunakan terutama ketika di pejabat atau sewaktu berhubung dengan orang ramai atau seseorang. Ia membantu dikala tensi di pejabat mungkin disebabkan deadline dan sebagainya. Komunikasi juga lebih lancar, emosi lebih tenang dan pilihan perkataan juga akan lebih jujur dalam berhubungan. Dapat menghilangkan keraguan tentang sesuatu keadaan, hilangkan negativiti dan bantu bagi yang sering mimpi yang kurang elok. Juga dapat merawat bahagian mata, hempedu, tulang, pengaliran darah dan juga bahagian kerongkong atau throat chakra.




Clear Crystal (gms-c-cf22)
Lilitan-21cm & Diameter-6.5cm
RM75.00 RM 45.00

- Clear crystal lebih kepada penyucian atau cleansing tubuh, digunakan untuk menyerap dan meneutralkan negativiti dan radiasi sekeliling. Mengharmoni dan mempertingkatkan keadaan fizikal, emosi dan spiritual. Memberi stimulasi dan menjana imunisasi tubuh. Ia juga membantu bagi masalah kesakitan, pening atau kepala berpusing, penyakit berkaitan buah pinggang, diarrhea, hemorrhages dan terdedah pada radiasi.


Tiger Eye (gms-c-te07)
Lilitan-23cm & Diameter-7cm
RM140.00 RM 85.00

- Tiger eye , batu kristal yang sering dikaitkan dengan semangat, kuasa , kehendak dan keinginan. Ia juga dikatakan memberi lebih perlindungan dan tuah pada pemakai. Juga sering dipakai untuk membantu menjana energi rezeki dan perniagaan. Ia membantu memecah kebuntuan minda, menyelesaikan masalah dengan minda lebih positif. Dapat membantu bagi mereka yang sering menghadapi mood swings atau emosi yang tidak stabil, lebih keyakinan pada diri sendiri, mempertingkatkan fungsi mata, kerongkong, sistem peranakan, hilangkan toksin dan dapat juga membantu bagi yang mengalami masalah tulang atau keretakan. 




Agate (gms-nha-agate)
Lilitan-23cm & Diameter-7cm
 RM140.00 RM 85.00

-Agate dapat membantu untuk harmoni dan seimbangkan tenaga Yin dan Yang dalam tubuh. Ia juga memberi perlindungan dari energi negatif, memberi lebih semangat , merawat tubuh dan menenangkan. Agate merupakan batu kristal melambangkan kekuatan, oleh itu ia memberi lebih keyakinan, kekuatan fizikal dan agresif. Ia meningkatkan kreativiti dan intelek, maka ia juga sesuai untuk pelajar dan golongan artistik yang mementingkan idea baru dan kreatif.


Mixed Crystal (gms-c-mxf08) 
Lilitan-22cm & Diameter-7cm
RM130.00  RM80.00

           

No comments:

Post a Comment