Tuesday, July 19, 2011

Hu Coaster & Sticker

          HU STICKER & COASTER      
    

Objektif : Simbolik penggunaan HU.

* Menghidupkan kembali kegemilangan Seni Rawatan Sufi yang telah digunakan sejak berzaman terutamanya dalam masyarakat Nusantara, agar ia tak hilang di telan zaman.

* Membantu menjelaskan rahsia-rahsia pengunaan huruf di dalam wafaq atau logo yang menyimpan 1001 rahsia dan maksud tersurat dan tersirat.

* Menawarkan suatu produk alternatif / pilihan dalam penyembuhan metafizika (non-fizik) yang membicarakan tentang penjanaan gelombang-gelombang positif untuk kesihatan jasmaniah & rohaniah, keselamatan (protection),rezeki,hidayah,barakah dan sebagainya.

* Membina sebuah kesedaran dan penghayatan untuk mengkagumi kehebatan ilmu-ilmu rawatan silam yang telah dipraktifkan oleh generasi sebelumnya untuk pelbagai isu kesihatan dan keselamatan.

* Menawarkan pilihan dalam aplikasi 'Feng-shui' yang membicarakan tentang keharmonian energi pada persekitaran samada di rumah, pejabat, premis perniagaan juga energi keselamatan pada harta milikan seperti kereta, motorsikal, telefon bimbit dan sebagainya.

* Merupakan alat bantuan dalam latihan penjanaan & penjagaan bio-energi manusia seperti dalam teknik penafasan, meditasi, tafaktur, senaman chi-yoga dan sebagainya. Ia juga sebagai media untuk afarmasi (zikir) minda bawah sedar dalam memprogramkan doa & harapan.

* Merupakan alat bantuan untuk meningkatkan kesedaran rasa pada hakikat kejadian serta menjana peringatan akan Kehebatan Yang Maha Pencipta. Kehadiran logo ini sebagai isyarat (neurotransmitter) untuk minda agar tidak lupa atau lalai dari mengingati DIA (HU ALLAH) pada setiap masa umpama zikir yang berterusan seperti hembusan setiap nafas tanpa henti.


Aplikasi:

1. Pendinding, Pagar & perisai halus- untuk rumah,pejabat,kedai,premis perniagaan dll. Letakkan sticker pada daun PINTU masuk utama-di sebelah dalam (tinggi pada aras kepala)

2. Pendinding, Pagar & perisai halus KERETA- lekatkan 'car sticker' dari sebelah dalam pada bahagian tengah-atas cermin hadapan kereta.

3.Perisai & 'Energy Charger' Air Minuman, Kristal, Garam dll- gunakan 'coaster' atau lekatkan sticker pada  kontena air minuman.

4.Meditasi & Pernafasan - letakkan logo kira-kira 2 kaki dihadapan anda separas dada, fokuskan mata pada logo yin-yang seketika sambil menarik nafas dalam perlahan-lahan (HU ALLAH) dan lepaskan nafas perlahan-lahan (HU..)


HU STICKER
RM 20 / 2PCS



COASTER
RM 12.00




No comments:

Post a Comment