Monday, June 27, 2011

Buku Aura

AURA PENYEMBUHAN REIKI / RM25.00


Buku Aura Penyembuhan Reiki ini adalah berkisar segalanya tentang Teknik Penyembuhan Reiki dan merupakan buku Reiki dalam bahasa Malaysia pertama seumpamanya di Malaysia. Mengandungi segala-galanya maklumat tentang Reiki yang perlu anda ketahui dan di dalamnya juga boleh didapati kata pengantar daripada Pengarah Bahagian Perubatan Tradisional dan Komplementari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Buku ini ditulis oleh Master Mir Hazil Azran yang juga merupakan pengamal dan konsultan di pusat rawatan beliau. Berpengalaman luas dalam bidang terapi alternatif dan khidmat kaunseling menjadikan segala ilmu tentang Reiki amat menarik sekali untuk diterokai. 

Faedah Reiki :  dapat membantu mengurangkan stress, memberi lebih tenaga dan meningkatkan kecergasan, melegakan kesakitan dan mempercepatkan penyembuhan, membantu terapi lain , minda lebih fokus dan kreatif dan lain-lain lagi. Dapatkan senaskah untuk anda segera!!!  




AURA PERSONALITI WARNA / RM19.50


Buku kedua hasil penulisan Mir Hazil Azran ini menceritakan tentang aplikasi warna dalam kehidupan seharian dan bagaimana warna membentuk personaliti dan mempengaruhi persekitaran kita. Selain daripada itu anda boleh mengetahui apakah karaktor dan personaliti anda sendiri dan bagaimana anda boleh gunakan ke arah menjana hidup lebih cemerlang dan sukses. Ayuh dapatkan buku ini segera!!!

No comments:

Post a Comment